ACTUALITAT

09 Maig 2025 - Productes

Sabíeu que el mes de maig és el més cargoler de l’any?

És hora de gaudir de les cargolades

És en aquesta època de l'any, en què el cargol és l’autèntic protagonista de moltes festivitats populars, on el fet de menjar cargols esdevé una autèntica festa.

Aquestes cargolades populars, es converteixen en grans esdeveniments gastronòmics i també lúdics de la cuina del cargol, donant a conèixer l'àmplia oferta culinària.

Una bona mostra d'això, són les diferents festes que es fan al nostre territori, com pot ser l'Aplec de Cargol de Lleida, reconegut com a Festa d'Interès Turístic Nacional i Festa Tradicional d'Interès Nacional.

Una festa on els cargols, la gastronomia i la música en són els autèntics protagonistes.¬

A Estany Bages Cargol, gràcies als més de 30 anys d’experiència en el lideratge de la selecció i comercialització de cargols vius Bover (Helix aspresa) i Vinyal (Otala Punctata) us podem oferir un cargol amb total garantia sanitària i traçabilitat, gràcies a un acurat procés de qualitat on els cargols prèviament purgats i mantinguts secs són seleccionats manualment just abans d’entregar.

Disponible en diferents formats:
Safata de 500g, Malla de 1kg. 2 kg i 5kg.

Per a més informació consultar la nostra pàgina web:
www.bagescargol.com