Risotto de Barreja de Bolets deshidratat







El Risotto de Barreja de Bolets deshidratat està preparat a base d’arròs blanc rodó extra i una selecció dels bolets silvestres i de cultiu de més renom destacant la presència del Cep (Boletus edulis) per a poder disfrutar d'un plat vegetarià amb els sabors i aromes dels millors bolets. És apte per a vegans. Sense al·lèrgens i sense additius.
INGREDIENTS:
INGREDIENTS:
- · Arròs blanc rodó extra, 4% bolets deshidratats* [Shiitake (Lentinus edodes), Xampinyó (Agaricus bisporus), Gírgola (Pleurotus ostreatus), Rovelló (Lactarius deliciosus), Cep (Boletus edulis), Bolet bai (Boletus badius) i Orella negra (Auricularia auricula-judae)], ceba deshidratada i julivert deshidratat.
- · Sense al·lèrgens. Sense gluten.
- · Sense additius.
- · Galleda, pes net 2,5 kg
- · Horeca, Distribució i Minorista
(*) La composició de bolets i les seves proporcions poden variar lleugerament depenent de la temporada, però acostuma a tenir un número aproximat d'unes 7 espècies diferents de bolets (silvestres i de cultiu).
AL·LÈRGENS:
ADDITIUS:
FORMAT:
VENDA MAJORISTA AL SECTOR:
Més informació
Els sectors HoReCa (Hotels, Restaurants i Cafeteries/Càtering) Indústria, Minorista i Distribució interessats en comprar bolets deshidratats us recomanem omplir el formulari de contacte per tal de poder rebre un servei personalitzat i gaudir de les nostres promocions, ofertes i preus especials.
Els nostres bolets deshidratats es venen a domicili particular a través de la nostra botiga online.