ACTUALITAT

15 Gener 2026 - Productes

Els nostres bolets congelats: sabor i comoditat a la cuina

Format especialment pensat per Horeca, Indústria i Minorista

En el nostre catàleg oferim una àmplia gamma de bolets congelats silvestres ceps, rovellons, rossinyols, carreretes, moixernons, múrgoles, trompetes entre altres.

També destaquem especialment les nostres barreges, pensades especialment per cobrir les necessitats dels professionals més exigents.

· Barreja de bolets 100% silvestres (Una magnífica selecció de bolets silvestres que varien depenent de la temporada, però que sol ser una combinació aproximada de 7 espècies diferents de bolets silvestres de més renom.)

· Barreja de Bolets Bàsica: Selecció de 4 de les espècies més populars de bolets de cultiu.

· Mixta: Conté aproximadament unes 7 varietats entre bolets silvestres i de cultiu.

· Bàsica amb 20% de Boletus: Combinació bàsica de bolets de cultiu amb un 20% de bolets silvestres del grup Boletus (Boletus luteus i Boletus edulis).

Totes les nostres barreges estan envasades en pràctiques bosses de 2 kg (format: 3 bosses per caixa) perquè et sigui més fàcil el seu emmagatzematge, la manipulació diària i també la seva conservació, evitant així la pèrdua de les seves característiques organolèptiques (sabor, aroma, textura i aspecte). Aquest format optimitza l’espai a la cuina i permet una dosificació del producte més còmode.

A part, les nostres bosses són 100% reciclables, reduint així l’impacte mediambiental.

Consulta tota la nostra gamma a www.bagescargol.com